Schrödingerova kočka 2:

04.06.2020

   Bylo to asi pár let po té první kočce. Byl u mne kamarád a jako všichni mladí, i my jsme experimentovali. No, prostě jsme svařili marihuanu s mlékem, a vypili ji. Podotýkám, byla to doba, kdy český občan nevěděl, jak marihuana vypadá. Nikomu nedoporučuji toto dělat. U kouření prostě odpadnete, ale u vypití to nejde zrušit. A my to neodhadli.

   Má kočka čekala mladé. A rozhodla se to vrhnout zrovna v tu hodinu, kdy to na nás začalo přicházet. Tehdy jsem bydlel sice na vesnici, ale v bytovce. Takže další tři rodiny. A ta blbá kočka to vrhla u sousedů ve sklepě v krabici na dřevo u kotle. Šli jsme tedy a přemýšleli, kam ji dáme. No, vymysleli jsme to (což byl výkon, protože mozek jsme měli oba rozstřelený) a šli pro tu kočku a 6 mladých.

   Ve sklepě, u kotle, stála sousedka. Koukám do krabice, koťata nikde. Ještě když nás zmerčila, rychle zavřela dvířka kotle. Otevřeně jsem se ji zeptal, jestli tam neviděla nějaké koťata. "Ne, ne ne, žádné koťata tady nebyla." Sám jsem za svůj život zabil XY zvířat, ale nikdy jsem žádné neupálil za živa. Do očí mi vhrkly slzy. Tři dny jsem nebyl schopen podívat se té svini do očí.

   A z toho plyne téměř stejné ponaučení: Neotvírejte kotel, pili-li jste marihuanové mléko. Mohla by na vás vyskočit kočka. Tahle ale nebyla černá.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky